Click me ^_^

Sunday 21 September 2014

Minggu Keluarga Bestari 2014 Kolej Kediaman Keempat Universiti Malaya



Assalamualaikum dan Haaaaai Everyone..


Malam tadi merupakan majlis penutup Minggu Keluarga Bestari di Kolej Kediaman keempat. Aktiviti nii diadakan setiap tahun bagi mengeratkan laagi kasih sayang dan silaturrahim antara senior dan junior. Aku junior jee, Freshies yang baru je masuk 3 minggu lepass. Haha ! So far program ni ok sangat-sangat dan nampak laa kesepaduan antara family yang terlibat. Korang akan dibahagikan kepada 4 kumpulan. Pertama Fire Nation (Group akuuu), Water Tribe, Earth Kingdom dan Air Nomad (Dahh macam Avatar kaaan) .

 

 

Macam biasa laaa, UM kan gila dengan Cheers dan tarian.. Haha. Setiap family ada laa Cheers tersendiri. Dan Lagu Tema kali ini adalah "Kau dan Aku" nyanyian Aizat. Selama 4 hari 4 malam kitaorang berlatih dan Group #FireNation adalah juara bagi Tarian Lagu Tema dan Cheers. Yeeeeayyy !!

Aktiviti yang diadakan

Hari Pertama
Malam Kebangkitan Empayar 

Hari Kedua
Gladiator: Golden Age Of 4th Kingdom
- Debat Kakyah
- Alih Suara
- Curi Gambar
- Snake and Ladder
Hari Ketiga
Night Of Imperium: The Battle of 4 Kingdoms
- Parodi Meletop
- Nyanyian solo atau duet
- X Factor (Bebas - Tarian, Dikir Barat, dll)
Hari Keempat
Battle Of The Warriors
- Bola Tampar
- Futsal dan Ping Pong
- Sukaneka dan Larian Pahlawan Bestari 

Tapi aku tak join ape-ape aktiviti pun sebab aku banyak kerja kat fakulti, masa latihan aku ade kelas. Sedihh kot tak dapat join. Tapi tak pe laa kan, datang bagi support pon dikira join kann. Haha . Pandai-pandai je declare as join. Yee laa. Setiap kehadiran dikira sebagai mata. Kira yee je la kan. Haha.. 

Ni Family aku punye peserta X-Factor, Aci-Aci Buka Pintu. Satu Dewan Ketawa tak berhenti dari awal sampai habis. Memang laaawak nak mampuih . Huuhuuhuu 
Ada gaya Labu dan Labi takk ? Haha

Yang ni Curi Gambar. Juri akan cakap suruh buat bentuk apa. Agak-agak bentuk apa ni ek ? Haha, Yang tak dapat agak keluar dari Malaysia. Huhuhu


Ini Family kaami. #FireNation


Family #FireNation bersama Barisan Pengurusan Kolej Kediaman Keempat

Sekian sahajaa Hupdate dari saya. Walaupun nampak macam formal sangat. Haha ! Btw, aku harap next year aku dapat stay lagi dalam Kolej Kediaman Keempat A.K.A Kolej Kediaman Bestari ni. 


No comments:

Post a Comment