Click me ^_^

Tuesday 21 June 2016

Dapat CPUV Nuffnang tapi tak banyak unique visitor

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semuaaa...

Walaupun pukul 3 petang nanti ada exam, tetap gigih nak berblogging. Hahahaha
Aku baru prasan sebenarnya banyak gilaa aku punya CPUV. Dah lama tak bukak Nuffnang ekceli.
Terkejut jugak tengok banyak gilaaa, macam dalam mimpi. Ada baca blog lain, kalau dapat CPUV earning akan jadi banyak gilaa..

Tapi aku tengok macam sedih jee. Brapa sen je dapat. Hahahaha. Tak tau babe nak buat entry apa sebab sekarang ni busy ngan final exam..

Haaa tengok la sendiri banyak mana. Kat bawah tu ada lagi sebenarnya..
Yang credited dah dapat 32 sen. Wakakakaka..
Okey la tu, bersyukur di Bulan Romadon nii. Dok goyang kaki sambil tak bukak blog pun dapat 32 sen. Romet aku pun kedekut babe nak bagi. Hahaha (Takde laaah. Jangan marah romet)

Tak tau nak buat macam mana lagi dah nak dapat banyak unique visitor..
Tapi takpa laaa, side income jaah, Lagi 18 tahun dapat la first cheque. Wakakakakaka

Ok laaa babeeess.. Aku nak sambung study dulu. Fail paper ni mati aku

Assalamualaikum dan Salam 16 Ramadhan

1 comment: